E-POE KASUTUSLEPING

Sportfever OÜ, registrikoodiga 11403505, aadress Punane 56, 13619, Tallinn edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab Sportfever OÜ E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma iskuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).

 

 

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest teistest eesti vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.

1.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

1.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult teenuse kasutajale.

2. Tooted ja ostu sooritamine

2.1. Kõik kuvatavad ei pruugi olla tavapäraselt laos olemas.

 

2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust. Sellisel juhul pakutakse välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.Kui  teenuse kasutaja ei ole uute tingimustega nõus võib keelduda tellimusest.

2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

2.4. E-poes olevad tootekirjeldused ei ole ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

2.5. Teenuse kasutaja kinnitab et on vähemalt 15 aastane.

2.6. Teenuse kasutaja kes valib välja soovitud tooted kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt elektronpost, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviisi)

2.7. Kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed mis on vajalikud täitmiseks. Osutaja ei vastuta teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.8. Müük protsess algab kui teenuse kasutaja on saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ja saanud kinnituse kauba saadavuse ning tarneaja kohta.

Müügi protsess lõpeb kui teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest Teenuse pakkuja käest saadud arve ning kauba kätte saanud.

3. Hinnad

3.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

Kui teenuse osutaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

4. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

Toodete garanteeritud tarneaeg on 7-21 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Üldjuhul jääb toote tarneaeg alla 14 päeva.

Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 21 päevaga tarnida informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.

Kui Te olete tellinud rohkem kui 100 euro eest, on kaupade vedu Eestis tasuta.

Kui Te olete tellinud vähem kui 100 euro eest, saate Te oma tellitud kaubad postiga ning seda teostatakse 3 päeva jooksul pärast raha ülekandmist.

Teenuse kasutajal on õigus valida viie erineva kauba kättesaamisviisi vahel.

1. Ostja tuleb ise kaubale järgi

2. Kullerpakk

3. Postipakk

4. SmartPOST

5. Pickup punkt

1. Ostja tuleb ise kaubale järgi-Pakk saadakse kätte Tallinnas. Kas telefoni või maili teel lepitakse kokku, mis kell tullakse pakile järele kontorisse.

2. Kullerpakk - pakk saadetakse DPD kulleriga otse antud aadressile. Selline saatmisviis on natuke kallim kui tavapost, kuid pakk tuuakse otse kätte ja seda juba paki saatmisele järgneval päeval. Jääb ära postkontorisse minek, kuid peab kulleri tulekul olema kodus või muul aadressil, mis tellimisel sisestatud.

3. Postipakk - pakk saadetakse Eesti Posti vahendusel antud aadressile lähimasse piirkondlikku postkontorisse, kust saabub koju teade paki saabumise kohta. Seejärel tuleb minna saabunud teatise ja isikut tõendava dokumendiga pakile enda valitud ajal järele. Teatis saabub tavaliselt 2 päeva pärast paki teele saatmist.

4. SmartPOST - SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 60x60x60cm. Kauba kättesaamiseks saate valida Teile kõige sobivama pakiautomaadi (täpsem info http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks). Kui pakk jõuab Teie poolt valitud pakiautomaati, saadetakse koheselt Teie mobiilile vastava sisuga sms ja soovi korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset uksekoodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja vajadusel paki eest kaardimaksega tasudes, saate paki automaadist kätte.

5. DPD pickup punkt 

 

Kui Pickup punkti on teie nimele pakk saabunud, saadetakse teile SMS või E-kiri, kus on toodud järgnev info:

 

  • Paki number
  • Pakipoe nimi
  • Pakipoe aadress
  • Pakipoe lahtioleku ajad

 

Pakile Pickup punkti järele minnes võtke kaasa isikut tõendav dokument, sest selle alusel väljastatakse teile allkirja vastu pakk

Paki suuruse ja kaalu piirmõõdud:
Suurus: min A5 ümbrik
Kaal: max. 31,5 kg
Pikim külg: max. 175 cm
Paki pikima külje ja põhja ümbermõõdu maksimaalne summa tohib olla kuni 300 cm. Ümbermõõdu arvutamise valem: 2x (laius+ kõrgus) + pikim külg

Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel.

 

5. Lepingust taganemine enne Teenuse osutajapoolset lepingu täitmist

5.1. Kui teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda siis kohustub sellest võimalikult kiiresti teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@sportfever.ee.

E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

5.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale teenuse osutaja poolset lepingu täitmist siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

5.3. Teenuse osutaja kannab teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.

 

6. Tagastusõigus

6.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

6.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta täiskomplektne originaalpakendis ja kasutamata.

6.3. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile info@sportfever.ee.

6.4. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.

6.5. Tagastamisel kantakse teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.

6.6. Raha kantakse üle samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.

6.7. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab teenuse kasutaja.

6.8. Juhul kui peale tagastamist ilmneb et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele siis ei tagastata raha.

Tagastatud toode jääb osutaja juurde hoiule või tagastatakse. Hoiustamise või kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab teenuse kasutaja.

 

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks teenuse kasutajale.

7.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

7.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed teenuse kasutaja tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, sünniaasta, sugu, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkuse).

7.5. Isikuandmeid mis on vajalikud kauba vahendamiseks teenuse kasutajale edastakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.

 

7.6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

7.7. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul edastatakse kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isikule kellel on selleks seaduslik õigus kui see toimub Teenuse kasutaja muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.

7.8. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.

7.9. Kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

7.10. Kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

 

8. Vastutus

8.1. Teenuse kasutajakohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.

 

 

9. Kasutamistingimused

9.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.

9.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus poe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

 

10. Pretensioonide käsitlemise kord.

10.1. Ekspertiisi teostab Sportfever OÜ või toote valmistanud firma  esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks

10.2. Sõltumatu ekspertiis- kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul kui klient ei ole Sportfever OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul

10.3. Pretensiooni võib esitada tootmis ja materjalivigadele

10.4. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast

10.5. Pretensiooni esitamise aluseks müügiarve.

10.6. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Sportfever OÜ tõestab et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül

10.7. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Sportfever OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.

11.  Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksus

Tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse lahendamiseks vastavasse institutsiooni. Eestis on selleks kohtuväline kaebusi lahendav organ tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, alates 1.märtsist 2016 veebiaadressiga www.komisjon.ee. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.

12. internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm

ODR platvorm -http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.